Általános Szerződési Feltételek

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Gastland Flight Catering Kft.

A szolgáltató székhelye: 2220 Vecsés, Új Ecseri út 1.

A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló,rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: dolgozoimenu@gastlandcatering.hu

Cégjegyzékszáma: 13 09 171777

Adószáma: 25021381213

Telefonszámai: +36 30 2572463

A tárhely-szolgáltató adatai: Tárhely.Eu Szolgáltató Kft.

Alapvető rendelkezések

A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat

értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

Adatkezelési szabályok

Az adatvédelmi szabályzat az alábbi linken található: https://www.dolgozoimenu.hu/privacy-policy/

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A webshopben megjelenített termékek online rendelhetőek meg, az árak minden esetben tartalmazzák az ÁFÁ-t. A kiszállítás díja a megrendelés véglegesítésekor kerül megjelenítésre a szállítási mód, illetve az átvételi pont kiválasztása után.

A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

A rendelés során lehetőség van egyszerre több kiszállítási időpontra is rendelni. A rendelés során minden adott napra és napszakra lehet az elérhető menükből rendelni.

A termékek hozzáadása után a kosárban van lehetőség a megrendelendő termékek és azok árának ellenőrzésére, illetve azok korrigálására.

Lehetőség van utánvéttel (bankkártya, készpénz), illetve online bankkártyával való fizetésre. A szállítási módokat a megrendelés képernyőn lehet kiválasztani. Jelenleg az elérhető átvételi pontok közül van lehetőség választani.

A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni.

Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól.

Megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

A megrendelések automatikusan feldolgozásra és visszaigazolásra kerülnek.

A teljesítés határideje megrendelt termékenként a kiválasztott nap és időszak. Amennyiben a Szolgáltató nem teljesíti a megrendelést a termékhez kiválasztott szállítási időablakban, akkor a Felhasználó számára kupon vagy készpénz formájában köteles megtéríteni az adott termék összegét.

Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a

szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót

haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul,

de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

Elállás joga

A kiszállítást megelőző 24 órán belül a Vásárló a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet rendelkezései szerint nem jogosult elállni a megrendeléstől, mivel az gyorsan romlandó élelmiszerekre, készételekre vonatkozik.

A kiszállítást megelőző 24 óránál korábban a vásárló jogosult a rendelése lemondására.

Erre emailben valamint telefonon van lehetőség, a weboldalon a kapcsolat menüpontban

Kellékszavatosság
A Szolgáltató a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény alapján kellékszavatossággal tartozik a Vásárló felé a megrendelt termék (készétel) hibátlan teljesítéséért.

A Vásárló hibás teljesítés esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Szolgáltatóval szemben, ha a leszállított termék nem felel meg a szerződésben foglaltaknak (pl. romlott, idegen anyagot tartalmaz, sérült csomagolásban érkezik, vagy nem a megrendelt ételt szállítják ki).

A kellékszavatossági igény abban az esetben érvényesíthető, ha a termék hibája már az átvételkor fennállt. Tekintettel a termékek gyorsan romlandó jellegére, a Vásárló köteles a kiszállítást követően haladéktalanul ellenőrizni az átvett termékeket, és az esetleges hibákat késedelem nélkül jelezni a Szolgáltató felé.

A Vásárló a hibás teljesítés esetén jogosult:

  • kicserélést kérni (amennyiben ez ésszerű határidőn belül megoldható),
  • arányos árleszállítást kérni, vagy
  • a szerződéstől elállni, ha a kicserélés nem lehetséges.

A kellékszavatossági igény bejelentése a webshop kapcsolat menüpontjában feltüntetett elérhetőségeken lehetséges.

Jótállás
A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a forgalmazott termékek (gyorsan romlandó élelmiszerek, készételek) nem tartoznak jótállási kötelezettség alá.

Ennek megfelelően a Szolgáltató jótállást nem biztosít.

Jelen Általános Szerződési feltételek 2025.05.13 napjától érvényes.